tisdag 11 mars 2008

Facebook, no more?

Antagligen kommer jag ångra detta hårt senare idag när tentaplugget inför flervariablen går igång men när facebook till och med har fått en förkortning alla förstår sig på har det gått för långt.

Nej, jag tänker inte ta bort mitt konto då jag fortfarande vill kunna ha någolunda kontakt med de som bor utomlands men min användning skall skäras ned rejält. Sen kanske en sak följs av en annan om jag upplever sidan som helt meningslös.

Pinsamt att jag inte har sysslat med vettigare saker. Marcus, jag vet att jag alltid varit emot påhittet, du behöver inte påminna mig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kul är facebook egentligen på en skala?

mig sa...

Värdelöst men beroendeframkallande.

Anonym sa...

Hehe rätt kul när det är aktivit chattande, taggande etc..:) det kan väl tom du erkänna? :) när e nästa dejt me dig o mig?

mig sa...

Ja bilderna är väl det som gör facebook. Tagen på sängen, jag?

Anonym sa...

:) har du inget för dig ska arons vänner (t.ex. han fr usa) se schlagern komma hit. du får gärna komma :) heheh