fredag 21 mars 2008

Telia Student

Att telenor är skit har väl ingen undgått? Höga priser tillsammans med dålig service och värdelös mottagning är ett koncept som de kommer lindrigt undan med då de subventionerar mobiltelefonerna. Tele2:s behandling av e-faktura har nu, enligt mig, gått överstyr och då jag associerar 3 med dålig kvalitet var det inte mycket som återstod.

Telia Student är ett abonnemang för oss, så ofta kallade, fattiga studenter. För ynka 49 kronor i månaden får jag 5000 sms och hyggliga samtalspriser och jag betalar inte för varje påbörjad minut så som jag gjorde hos Tele2, för att 1 minut och 2 sekunder är det samma som 2 minuter är långt ifrån solklart.

Nej, Telia har inte bara bäst täckning och bra service de har även schyssta avtal och vettiga priser. Synd bara att ingen annan har Telia men vem vet, fler kommer kanske göra upptäckten?

Inga kommentarer: