måndag 21 april 2008

Extreme Home Makeover

Så sitter jag här snörvlandes framför tv:n och tittar på usla program i brist på annat. Snuvan och hostan håller mig inomhus och persiennerna är neddragna så att jag slipper se den blåa himlen och bli förförd av solskenet.

Det är inte första gången det händer, i ärlighetens namn tror jag inte jag har sett enda Extreme Home Makeover avsnitt utan att tårarna rinner. Nu brukar jag i och för sig inte följa programmet, jag är ju inte mycket av en tvtittare men borde jag skämmas?

Är det så illa att gråta till programmet eller sitter även ni hemma och tiger genant om ni blir påkomna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hah! Även jag gråter floder när jag tittar på det programmet! Inget att skämmas för!

mig sa...

tack älskade vän, tack haha:)känsliga vi?