måndag 14 april 2008

Dödsstraff

Allt har sina för- och nackdelar. Idag känner jag starkt för att införa dödsstraff i Sverige och med ytterst smärtsamma metoder ta död på den jäveln.

Först borde snoppen skäras av och pungkulorna punkteras. Varför skall han få sitta i svenskt fängelse alldeles för många år och norpa av våra skattepengar?

Skjut svinet, han får mig att må illa och agget kommer blåsas upp om någon påstår att han faktiskt har en psykisk störning och döms till psykvård. Kväv honom långsamt, det sägs vara det värsta sättet att dö på.

Så fort han släpps på fri fort kommer han forsätta med sina dåd. Låt den jäveln förblöda, han som tog livet av en oskyldig flicka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att jag är emot dödsstraff vet jag, men när det kommer till våldtäcksmän & mördare..så blir ja förbannad på sverige. Oavsett om gärningsmännen har psykisk störning eller ej får får de liksom inga 'straff'. Som ett gäng killar för ngr år sen som tog me sig en full tjej hem, slängde henne i badkaret, hade gruppsex flera ggr, stoppade upp massa föremål i henne, slog henne brutalt... tror en av 5 fick straff... fy fan.. Och när det gäller barn blir jag sååå förbannad. Samma som du vet med Bobby för nått år sen. Jag blir så hatisk!!! Hade detta vart mot ronja eller rasmus vet jag inte hur jag hade agerat. Ursch.. men fortf e ja mot dödsstraff. men jag e för straff o det har vi verkligen inte i sverige i mina ögon.

mig sa...

Finner inga ord