måndag 14 april 2008

Mekanik

NEJ! Något är fel i systemet när jag är övertygad om att jag langat hem en femma, då jag inte kan kunna kursen bättre, och langar hem ett U.

Att 18 % får godkänt på en omtenta är inte okej. Systemet på tentan är inte humant. Ingen kan göra en tenta utan slarvfel vilket resulterar i ett oändligt u:ande.

U U U U, så långt ögat kan se och då talar vi inte om det förtjusande U:et som vi ljuder när någon imponerar utan U som i bu och uselt.

Förra gången var det avsaknandet av ett minustecken som stjälpte min framgång och denna gång har jag inte den blekaste vad det är för punkt jag inte markerat tillräckligt tydligt.                                                                               

namnlös

1 av de 17 av alla 93 som skrev tentan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe som vår klass då... ca 8 fick ju g på en tentorna (vi e ca 110 elever o alla pluggar ihjäl sig)... o på omtentan e det verkligen inte mer än hälften som får g. men jag fick.. men det du gör nu - shit, jag hade inte fattat nåttt!

mig sa...

härligt att höra kicki!