söndag 18 maj 2008

Pinsamt

Vissa sorters flickvänner klarar jag inte av. Igår, ute på krogen gick jag fram till en bekants bror för att höra hur det var med min gamle kamrat. Två sekunder in i konversationen rycker någon tag i min arm och vänder mig om:

flickvän (argt) - VAD VILL DU?

Y. - Öh, jag känner R:s lillebror A.?!

Fruktansvärt pinsamt. Hur fan har man mage att rycka tag i något och ifrågasätta varför människan konverserar med sin pojkvän. Ursäkta men R. är inte fager och tanken att det skulle se ut som ett raggningsförsök existerar inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hon elelr han kanske vart otrogen innan så att hennes tillit inte existerar..eller så e det ju så att du e så snygg du vet, att alla tjejer morrar när du går förbi ;) det tror jag på! :)

mig sa...

vem vet, vem vet?