fredag 23 maj 2008

Pojken med fartränderna

För ett par timmar skickade en vän lyriskt över en länk. "Kolla Y. bajsKOLLA. Sök på nummer 26"

Då länken tog mig till göteborgsvarvet misstänkte jag att det var en ful bild på en gemensam bekant. Då ansiktet inte var bekant frågade jag spydigt vad det roliga var. "Ser du inte bajset Y. ser du inte bajset"

Såhär ett par timmar senare sitter jag och viker mig över bordet. Pojken med fartränderna, endast 89:a har sannerligen fått sig ett smeknamn som kommer ta skiten ur honom. Starkt jobbat, ja möjligen men herrejävlar vad han måste ha tagit i.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej!! Vad pinsamt. Att bli dålig i magen under ett långlopp är verkligen inget man vill ha. Killen sprang in på 1:09:43, vilket är en sjukt bra tid. Om jag hade varit han hade jag mailat och bett dom ta bort bilderna från sidan. Iaf dom mindre smickrande. Och jag som störde mig på att jag fick dubbelhaka på en av bilderna...

mig sa...

jasså, haha härligt E. Nej det är verkligen vedervärdigt

Rebecca Dahlquist sa...

Sjukt äckligt! jag är fascinerad av konsistensen... vad fan har människan ätit? Kanske blev magsjuk under loppet typ.

mig sa...

haha vem vet, inte var han hård i alla fall..