söndag 27 april 2008

Han var åtminstonne ärlig

Min mailadress är inget okända människor kommer över hur som helst med tanke på dess uppbyggnad och jag blev därför smärre förvånad när ett för mig okänt namn bad om att få bli tillagd.

Aningens förbryllad accepterade jag och lite senare på dagen utvecklades en desperat konversation:

Y. - Ursäkta, vem är du?

D.  - Öhh Danne..

Y. - Ok, känner jag dig?

D. - Nej, jag tog din mail från ett kedjebrev som någon polare skickat till dig. Behöver jag slicka dina fötter nu eller? :P :P :P

Y. - Ok, desperat. Brukar du göra så?

D. - Ja! Behöver jag slicka dina fötter nu eller :P :P :P

Y. - Nej, det kommer du aldrig få tillfälle att göra.

 

Idiot. Självklart blev mannen ifråga blockad omedelbart. Så alla ni kära, från och med nu finns det ännu en anledning att jag inte vill ha några kedjebrev i min inkorg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tror ingen hatar kedjebrev mer än mig... läser aldrig igenom dem..så störande... meningslösa OCH ÄNDÅ FICK JAG ETT FRÅN DIG FÖR MINDRE ÄN 1 VECKA SEN!!! :O haha

mig sa...

haha jag vet, ville uppleva fjortisperioden ännu en gång och tji där fick jag..